tisdag 24 maj 2011

Funderingar

Jag känner mig så stressad över allt möjligt nu för tiden ... stressad, lite deppig och ledsen. Jag VILL vara glad ... och är det nog för det mesta. Bara att jag har så himla mycket att fundera över. Jag har funderat över saker en längre tid nu och det snurrar så runt i skallen att jag snart inte vet vart jag ska ta vägen. Vet inte om det är en tidig 40-års kris eller något. Bara att jag funderar hemskt mycket på livet och på framtiden. Det känns som om tiden bara rinner iväg och jag börjar få smått panik. Vill dock inte gå in mer i detalj på vad jag tänker. Vad jag KAN säga, är att jag vill ha någon form av förändring. Jag har ju lite vant mig vid förändringar ända sedan jag och maken blev tillsammans. Konstant nya saker och nya situationer att förhålla sig till. Visst ... vi flyttade ju precis nyligen ... och det är ju en slags förändring. Men nu känner jag att en flytt inte är förändring nog längre. Jag vill ha någonting annat. Vad det är vet jag väl egentligen inte ens själv ... men jag funderar ju ... och dessa funderingar äter snart upp mig inombords. Jag blir ju inte yngre, direkt, och det finns faktiskt saker som man kan bli för gammal för. Jag känner mig rädd för att livet bara ska springa förbi och att jag kommer sluta som en bitter, gammal hagga som ångrar en massa saker i livet.

1 kommentar :

  1. Jätte söt blogg du har;-)

    Skulle bli jätteglad om just du kolla in i min intershop;-)

    www.Gniztra.com

    Fake piercings,MAC smink,Coola ringar,smycken och mycke mera..

    Puzz

    SvaraRadera