lördag 21 maj 2011

Kampanjslut

Nu är det bara en dag kvar av kampanjen för Pepsodent White Now, som jag varit med på hos


och igår tog jag en ytterligare bild på min tänder ... då det hade gått ca 3,5 vecka sedan jag började testa den nya tandkrämen. Jag måste ju ändå säga att jag faktiskt är rätt nöjd med den. Den smakar väldigt friskt och det känns som om det blir väldigt rent. Sen, om tänderna blir så mycket vitare än med annan tandkräm, det vet jag ju inte. Här är i alla fall före/efter bilden som jag fixat till:

Jag tycker ju själv att tänderna nog blivit något vitare, men det kan ju också bero på att jag varit mer
noggrann med tandborstningen under den här tiden också. ;-) Överlag, så kan jag i alla fall säga att jag faktiskt gillar tandkrämen och absolut skulle rekommendera den. Den är i min smak åtminstone.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar