måndag 9 maj 2011

Vackert väder

Jösses, vilket vackert väder det har blivit nu! Nu har det ju till och med blivit lite varmt ute. Synd bara att man måste jobba på dagarna.
När jag gick till jobbet i morse, så kändes det som om jag hade rätt lagom med kläder på mig, men sen när jag gick hem på eftermiddagen, så kändes faktiskt min ullrock lite väl varm. Tror jag skippar den i morgon ... och tar en lite tunnare jacka på mig då. Idag tog jag även hem mina lågskor, som jag har på jobbet. Tänkte jag skulle börja använda dem även utomhus nu. Idag kändes det nämligen lite för varmt i mina svarta stövlar, så nu är det dags att byta. Det ÄR ju faktiskt Maj redan, så det börjar nog bli hög tid.
Jag är ju annars väldigt frusen av mig, så jag brukar typ vara den sista som byter till sommarkläder. Jag tycker ju fortfarande att det är ALLDELES för kallt att gå ut i T-shirt och shorts ... så som man ser att vissa människor gör. Hua, vad jag skulle frysa då. Fast så småningom blir det nog tillräckligt varmt även för mig. Men än så länge behåller jag långbyxorna på.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar