tisdag 3 maj 2011

Tänderna ... en vecka senare

Idag var det en vecka sedan jag började använda min Buzzador-tandkräm, Pepsodent White Now ... och idag tog jag den första efter-bilden. Jag har väl försökt att få ljuset så likt som möjligt, så att det ska ge samma förutsättningar för bilderna.
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiISU96PcMJxg3hpGtkXtA093F0bFBoErRlTgVQxCr-OE2vG0fA0-hnRQzX9k_wJL8oFDW8_w1S1uHRu0LLZMtDgIDu2f-onzj5d0CIAKPEBEkjtM_ONpbC7X4aRLPZQowidKTvW9Giru4/s1600/pepsodent_81262744.jpg

Egentligen sägs ju den här tandkrämen göra tänderna vitare redan efter den första tandborstningen, men det kändes som att det ändå inte var någon idé att ta kort med en gång, för sååå stor skillnad tror jag knappast att det var efter endast en tandborstning.
Men nu, efter en vecka, så kanske det syns någon skillnad? Vad tycker ni?


Nja ... jag vet inte om jag ser någon direkt skillnad ... fast det kanske blir mer skillnad så småningom? :-D
Jag gillar dock tandkrämen. Det är god mintsmak och den känns verkligen fräsch ... så det är ju helt klart en tandkräm som jag skulle kunna använda mig av fortsättningsvis. Den är ju verkligen i min smak ... oavsett om tänderna blir vitare eller ej.

By the way, så har jag fortfarande tandkrämstuber kvar att skicka till de som är intresserade.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar