tisdag 10 maj 2011

Humörsvängning

Jag kände mig så himla glad förut ... när jag kom hem från jobbet. Var glad eftersom jag hade gått förbi musikaffären och hittat en ny sladd till min synth (den har ju varit trasig, så att man inte har kunnat få ut nåt ljud från den alls) ... men nu ÄNTLIGEN går den att spela på igen!
Fast den glädjen byttes snart ut mot ilska och ledsamhet ... så nu känns det inte alls bra längre. :-( Det är inget jag vill prata om här, dock. De flesta skulle nog säga att jag överreagerar, men för mig är det ingen överreaktion. Jag känner mig bara så ledsen och besviken. Nå ... strunt samma.
Jag har i alla fall fått en del gjort ikväll ... plockat undan all torr tvätt, lagat mat och så bakade jag lite matbröd ... typ småfrallor, fast med grahamsmjöl. Precis som en riktig husmor. ;-)

Ikväll blir det Eurovision Song Contest för hela slanten. Är ju den första semifinalen idag och den måste man ju se, så klart. Synd bara att man måste vara uppe så länge för att se klart. Det börjar ju inte förrän klockan 22. Till barnen ska jag spela in, så får de se det imorgon efter att de kommit hem från skolan. Det börjar ju först en bra stund efter deras läggtid. Men finalen, på lördag, får de se direkt för då är de ju lediga dagen efter.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar