måndag 14 mars 2011

The naked truth

Idag ... hm ... ikväll, rättare sagt ... så ser jag inget vidare ut. Jag ser nog ut som jag känner mig, skulle jag vilja säga ... trött, gammal och sliten. Tänkte ta ett kort på mig, egentligen ... för att visa hur sliten jag ser ut just nu. Men så hittade jag inte kameran, så jag antar att maken har tagit den med sig. Därför fick det bli en web-cambild istället ... och den kvaliteten är ju inte den bästa, direkt. Men, men ...


Så här "vacker" ser jag ut en måndagskväll efter jobbet ... och efter att jag jobbat hela helgen med att packa. Det känns ju inte som om man har haft mycket till ledighet ... och så kommer det nog kännas under de närmaste veckorna. Först jobbar jag heltid måndag-fredag och sen "jobbar" jag hemma på helgerna + en del på kvällarna. Jösses! Jag kommer ju se ut som ett vrak när detta väl är över. Är verkligen RIKTIGT, RIKTIGT trött just nu. Visserligen brukar jag vara extra trött på måndagskvällar ... men nu känns det värre än vanligt. Nu känns ju kroppen alldeles mörbultad också. Hua! Gud, vad jag längtar tills flytten är helt över! Vill INTE se ut på det här viset!

1 kommentar :

  1. Du är jätte söt men men det syns att du är trött och ser du lite ledsen ut.. hoppas du hittar lite tid och bara ladda batterierna med så du orkar med jobb och flytt .
    kram på dig

    SvaraRadera