söndag 13 mars 2011

Mina nya kläder

Ok ... here we go ...
Tänkte lägga ut bilder på kläderna jag köpte igår. Fast ... jag måste bara säga att jag nog INTE kommer ha den här kombinationen ute bland folk. Ska nog ha tunika till byxorna och jeans till tröjan, för denna kombo ser jag nog rätt tjock ut i. ;-) Fast om jag bara är hemma, så spelar det inte stor roll.


JAG tycker det är rätt snyggt i alla fall. Eller ... TRÖJAN, tycker jag är snygg. Byxorna köpte jag mest för att de är så hemskt bekväma och praktiska.


1 kommentar :

  1. Jätte snyggt!!
    gillar med tights, hitta ett par på cubus som jag gilalr skarpt.. de har fickor på rumpan och söm på utsidan av låren som ett par vanliga byxor.. det enda som saknas är gylf =D
    då känns det inte som man springer runt utan kjol haha som jag tycker det känns om man inte har något som täcker rumpan ordentligt i vanliga tighs hehe =)

    SvaraRadera