fredag 25 mars 2011

Har raderat den gamla bloggen

Nu har jag raderat min gamla blogg, eftersom jag endast vill använda mig av den blogg som är knuten till min Gmail-adress. Visst borde det väl då vara så att min gamla bloggadress borde bli ledig om 90 dagar? Det står ju att det går att återställa bloggen inom 90 dagar, så under den tiden borde väl bloggadressen vara upptagen? Men sen? Sen borde den väl bli ledig? För jag skulle ju hellre vilja ha den bloggadressen. Hellre den än den här knasiga adressen. Fast just nu så är den ju inte ledig och det finns heller inga lediga adresser som jag vill ha. Jag var ju tvungen att skapa en helt ny blogg, eftersom det inte gick att byta till en Gmail-adress på den andra bloggen ... och jag hade ju ingen lust att logga in och ut på Google hela tiden.
Men ... jag får väl hålla koll om 90 dagar ... och se om adressen då blir ledig och då snabbt som attan sno åt mig den.

1 kommentar :