tisdag 8 mars 2011

Så var jag HÄR ... på min NYA bloggadress!

Jag har skaffat en Gmail-adress och då blev det lite knepigt att ha bloggen på den andra adressen, upptäckte jag. För att kunna logga in på Gmailen, så var man tvungen att logga ut från den andra adressen på google. Sååå irriterande! Inte gick det att ändra Användarnamn (e-postadressen) på blogginställningarna heller. Hur osmart som helst! Så då funderade jag ... och funderade ... och kom tillslut på att det nog vore enklast att skapa en helt ny blogg ... fast med Gmail-adressen som användare ... så jag har allt på ett och samma ställe. MEN ... nu var ju redan webadressen upptagen ... av mig själv ... för jag kan ju inte ta bort den gamla bloggen innan jag fått den nya igång ordentligt. Så då var jag ju tvungen att hitta på ett nytt, liknande namn ... vilket inte var det lättaste, eftersom alla jag ville ha var upptagna. Men så upptäckte jag att man kan använda - tecken ... så då fick det tillslut bli det här fantasilösa namnet: http://tankar-mitt-i-livet.blogspot.com/
Så det är nu tänkt att det är DEN HÄR bloggen som jag ska skriva i nu!

Så ... ni som följer min blogg ... ni är jätte välkomna att börja följa mig på den här adressen nu istället. Ja ... ni som inte följt mig tidigare, får ju också såklart börja följa mig här om ni vill. ;-)

Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar