onsdag 25 augusti 2010

Ny layout

Nu nöjer jag mig med den här layouten ... för ikväll i alla fall. ;-) Hade ju egentligen tänkt ha ett mer höstigt utseende nu på bloggen, men så kom jag ju på den här idén med att slopa bannern och istället sätta in ett foto med tre bilder på mig ... och då tyckte jag inte längre det passade riktigt med hösttema. Fast kanske att det ändå kommer nåt mer höstlikt senare? Får se. I och för sig, så tyckte jag den här bakgrunden kändes som rätt mycket höst.
Nu har jag gjort en omröstning också, där man kan rösta på vad man tycker om layouten ... fast det är få alternativ. Men jag ville testa lite olika funktioner och så såg jag att man kunde göra omröstningar.
Ni får jätte gärna kommentera också ... och ge mig lite feedback.
Jag lider ju av sådan beslutsångest, så det tar evigheter att välja mellan olika bakgrunder ... men jag har hittat ett ställe där det finns massor att välja mellan. Alltså ... massor som jag kan tänka mig. Sen finns det ju andra ställen där det finns massor av bakgrunder som jag aldrig skulle vilja ha.
Men detta tyckte jag kändes rätt okej ... för tillfället ...

1 kommentar :