måndag 16 augusti 2010

Min nya hårfärg

Nu har jag (eller rättare sagt min man) tagit lite nya bilder på mig ... efter att jag färgat håret, så nu kan jag lägga in några bilden med den nya färgen.




Jag gjorde en före/efter bild också. Före-bilden togs i November 2006, så kanske att färgen har ändrats lite sen dess? Fast inte SÅ mycket, tror jag.
Det var dock svårt att få till en exakt korrekt färg på bilderna. Man ser inte riktigt hur pass röd den nya nyansen är. Men ganska bra stämmer det ändå.

2 kommentarer :

  1. super snyggt! färgen passar dig jätte bra. nu blev jag allt sugen på och hitta på något med mitt eget hår, vore kul och färga det och klippa det lite.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag gillar den här färgen. Skulle väl egentligen vilja ha en lite ljusare nyans, dock, men den här känns ju helt ok ... och man ser ju mer skillnad nu när det blev så mörkt ... mot min vanliga färg. Skulle ju egentligen behöva klippa topparna också, eftersom de är så slitna, men det känns lite synd också ... nu, när jag fått så långt hår.

    SvaraRadera