söndag 15 augusti 2010

Nu blir det ny färg

Just nu så är jag inte särskilt vacker. Sitter med en plastpåse över håret och har endast handduk på mig ... dvs ingen vidare snygg syn.
Jag håller nämligen på med att tona mitt hår ... för första gången på ca 9 år. Började ju bli gråhårig nu plötsligt (eller vithårig, rättare sagt) så nu blev det till att göra nåt åt problemet. Vill inte vara gråhårig än. Tycker jag är alldeles för ung för det. Kanske att jag tänker om sen en dag, men inte just nu.
Så ... nu kommer jag från och med nu att ha en annan hårfärg ett tag fram över. Tror väl inte att det blir en extremt stor skillnad. Valde ju en färg jag haft tidigare, som jag vet att jag trivs i och passar i ... och som inte ligger så jätte långt ifrån min naturliga hårfärg. Men ... det var ju ett tag sedan jag hade den här färgen, så det blir ju lite spännande att se hur det blir.
Lägger väl in bild här senare ... eller i morgon, kanske?
Nu ska jag gå och skölja ur mitt hår.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar