tisdag 30 augusti 2011

En månadslista

Nu har jag hittat en månadslista som jag tänkte köra på den närmaste månaden. Jag har dock tagit bort vissa saker och istället ersatt med annat ... för att det ska passa mig bättre. Vissa dagar var ju liksom jätte konstiga och helt omöjliga att kunna komma på nåt att skriva om och andra saker ville jag helt enkelt inte ha med. Men nu har jag fått till en lista som jag nog kan tänka mig att använda mig av.
Jag tänkte starta på torsdag ... den 1:a September ... så får jag se om jag klarar av att skriva varje dag. Annars får jag skriva om dessa punkter vid tillfälle ... och att det då i så fall kanske tar längre tid än en månad. Men det visar sig.

Detta är i alla fall listan:


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Mitt hem
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Om jag fick 10 miljoner
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Något jag är stolt över
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Mina intressen
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Min favoriträtt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min politiska åsikt
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Något jag saknar
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Min drömresa





1 kommentar :

  1. Fin blogg! :)
    Hur mår du?

    Va gärna med i min designtävling här ---> http://emmabylger.blogg.se/2011/august/designtavling.html#comment

    kram

    SvaraRadera