tisdag 11 oktober 2011

Jag kom med!

För några dagar sen fick jag ett jätte roligt mail. Jag fick nämligen meddelande om att jag kommit med i Buzzador-kampanjen för Knorrs Fond du chef!

Det kommer bli en jätte rolig buzzning, känner jag ... så kanske man kan testa lite nya maträtter och hitta på lite annat än det gamla vanliga. Jag gillar ju mat och att laga god mat, så detta kommer nog bli jätte kul!


Vill du också bli en Buzzador? Gå då in på den här sidan och registrera dig!
Som Buzzador, så får man kostnadsfritt prova olika produkter och berätta för vänner och bekanta om dessa. Man får meddelande om aktuella kampanjer och så får man anmäla sitt intresse till de kampanjer som verkar passande. Det kostar ingenting för dig ... inget annat än lite av din egen tid.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar