måndag 3 oktober 2011

Buzzador-kampanjen

Jag har varit lite dålig på att rapportera om min Buzzador-kampanj för Vanish. Mycket beror väl på att jag inte varit helt kry den senaste tiden, men jag HAR ju faktiskt använt mig av tvättmedlet sedan jag fick hem det.
Inga allergiska reaktioner har jag än så länge märkt av på barnen, så den verkar ju funka på så sätt ... och det är väldigt positivt. Jag fick dessutom bort en kebabsås-fläck från makens tröja. Tog bara på en liten klick med flytande tvättmedel för vita kläder före jag stoppade in den i maskinen. Tvättade därefter som vanligt och faktiskt så försvann den röda fläcken! Väldigt positivt, för jag är annars rätt dålig på att få bort fläckar, faktiskt.
Fast gamla ingrodda svettfläckar eller andra väldigt gamla fläckar har jag inte lyckats trolla bort än så länge, men det hade jag väl kanske inte förväntat mig heller.
Över lag så verkar ändå tvättmedlet väldigt bra.


Vill du också bli en Buzzador? Gå då in på den här sidan och registrera dig!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar