tisdag 29 november 2011

Mobil-kul

Jag hittade en kul sak i en väns blogg som jag kände att jag också ville köra ...


Ta fram din mobil. Gå till inkorgen och svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en så här:
fråga 1- första meningen i första sms:et
fråga 2- första meningen i andra sms:et
osv…

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
-Ska jag sätta igång med korv + bröd?

2. Vad säger du alltid till din bästa vän?
-Jag har ringt och tackat nej

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit överkörd av en buss?
-För mig går det bra

4. Vad är det värsta du kan säga till din fiende?
-Väskan fanns inte hos polisen nu på morgonen

5. Vad skulle du säga om du vann en miljon?
-Vad har barnen för skostorlek?

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
-Ska jag hyra film?

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
-Vi har 7 st ägg och ungefär lika många skivor formfranska

9. Vad säger du till en vän som fått en dödlig sjukdom?
-1,5 liter Jaffa eller Fanta och 1 liter mjölk kan du köpa om du vill

10. Vad säger du till din partner innan ni släcker lampan?
-Jag har 37,9 graders feber.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar