söndag 8 december 2013

Adventskalender - Dag 8


Idag har varit en rätt lugn söndag. Har mest slappat hela dagen och så bäddade jag rent i barnens sängar och hade tvättstuga på eftermiddagen.
Vi var även iväg till Maxinge och handlade lite ... tights till mig och klänning till Amanda ... och efteråt blev det lite livsmedelsshopping. 

Till middag idag, så lagade jag rotmos med julkorv. Jag blev så sugen på rotmos, så därför bestämde jag mig för att vi skulle äta det idag. Det blir ju väldigt sällan, så därför tyckte jag det var lite extra gott. 


Amanda sa att det var godare än potatismos, så det var ju ett väldigt bra betyg. :-)

På kvällen blev det lite mysigt adventsfika  också. Det är ju andra advent idag, så då lyste det så här fint vid kaffebordet.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar