söndag 22 december 2013

Adventskalender - Dag 22

Dagens bild blir ett foto av hur det ser ut på golvet i min ena garderob just nu.


Kassar med inslagna klappar! :-) 
Nu är nog de flesta klapparna inslagna och för ovanlighetens skull så handlade vi allt hemma på Åland i år. Vi brukar ju annars alltid åka över till Sverige nåt före jul ... för att handla klappar och för att köpa vissa livsmedel som inte finns här.
Men i år blev det inte så. I år blev det lokala inköp.

Idag fick vi hem en julgran också. Den står nu på balkongen och väntar på att få kläs i morgon.
Sedan åkte vi iväg till Maxinge för att äta mat och för att julshoppa. 
Vi hittade flera klappar och jag fick även tag på en röd klänning till mig själv, som jag tänkte ha på mig på julafton. Jag köpte även en svart paljettkofta att ha ovanpå. Det blir nog riktigt bra, det.
Sedan ägnade jag kvällen åt att zumba och att slå in julklappar. Vi såg även på en julfilm.

Nu är det jobb för mig i morgon och sedan blir det lite julmatsfixande på kvällen. Sen är vi redo för att fira jul riktigt ordentligt.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar