söndag 8 december 2013

Adventskalender - Dag 7


I morse var det vackert ute när vi vaknade. Det snöade igår kväll och under natten, så nu låg det ett vackert vitt snötäcke på gatan utanför. Sååå mysigt! Och sååå juligt!


Den här bilden tog jag från vårt sovrumsfönster. Visst är det fint? Stämningsfullt, om inte annat.

Idag har vi annars haft en rätt lugn dag. Var på stan en sväng och fick faktiskt med oss några julklappar hem. ;-) Jag köpte även ett par vantar till Amanda och så blev det lite kompletterande livsmedelsinköp.
På eftermiddagen hann jag också med ett zumbapass. Kände att det kan behövas med tanke på alla julbord jag ska äta nästa vecka. Behöver förbränna så mycket kalorier som bara är möjligt.

Nu har jag och maken njutit av varsin Irish coffee, medan barnen drack varm choklad och resten av kvällen lär nog spenderas i TV-soffan.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar