tisdag 17 december 2013

Adventskalender - Dag 17

Idag kom jag inte på vad jag skulle ta för bild att skriva om som dagens "lucka", så därför lägger jag istället upp en film.
Jag spelade in den här filmen förra året, men nu har jag redigerat filmen lite ikväll, så då tänkte jag att vi kunde köra på den idag ... för att sprida lite julstämning.
Den här sången sjöng jag på julavslutningen under mitt första år på gymnasiet, så därför har jag ju lite nostalgiska minnen kring den. Fast just den här inspelningen är väl lite sisådär, för jag hade precis varit förkyld och hes, vilket nog hörs på rösten en del.
Jag är ju för det mesta hes i december, så det är inte alls ovanligt. I år har jag ännu inte blivit hes, dock, men det finns ju ännu lite tid kvar innan det blir jul. ;-)





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar