torsdag 12 december 2013

Adventskalender - Dag 12

Jösses, vilka efterdyningar gårdagens alla julbord fick. Jag mådde så sjukt illa hela natten. Var riktigt nära att spy och mådde verkligen inte alls bra.
Jag har ju liksom ätit väldigt lite det senaste året (eller halvåret,då), så att då plötsligt vräka i sig en massa kaloririk julmat blev nog en ordentlig chock för min kropp. Fy, vad dålig jag blev!

Jag var inte ens hungrig när jag skulle äta frukost, vilket är extremt ovanligt för mig. Brukar verkligen ALLTID äta frukost, men i morse mådde jag bara illa.
Dock tänkte jag att jag ändå borde äta NÅGOT, så detta blev min frukost i morse:


... en banan och ett glas juice. Fast jag orkade bara äta ungefär 3/4 av bananen. Resten gav jag till Amanda, för jag klarade verkligen inte av att få i mig något mer.
Sen stod jag mig på den "frukosten" ända till lunchen och hade nog egentligen kunnat vara utan mat ännu längre, för jag var inte särskilt hungrig då heller.

Tur att det är ett tag kvar till julafton, för just nu känner jag mig inte särskilt sugen på julmat.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar