lördag 21 januari 2012

Så var det helg …

Jag känner mig rätt seg idag, måste jag säga. Fast det är ju ändå sååå skönt att det är helg … och att man är ledig. Inga planer har vi heller. Jo, jag hade väl tänkt städa lite … fast det blir nog mest bara lite undanplockning och sedan dammsugning. Inget annat är planerat. Vet inte ens vad vi ska äta idag, men det löser sig väl?
Vi hade ju planerat för veckohandlingen imorgon, men nu gick vi upp i hyfsad tid idag och känner oss nog rätt okej … så kanske att vi ändrar oss och kör på handlingen idag istället. Får se vad vi bestämmer oss för. Kanske blir det bara en lugn hemmadag … med TV-tittande, datoranvändande och Mario Kart-spelande? Ler med tungan ute
Nyss letade jag upp lite fusk åt Viktor på Internet. Vilken snäll mamma jag är, va’? Han ville veta hur man låser upp en gubbe i Mario Kart och då hittade jag en sida med massor av fusk-tips till spelet … så nu har han mycket att låsa upp. Skrattar högt

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar