tisdag 2 oktober 2012

En ny kampanj

Äntligen har jag ju kommit med i en Buzzador-kampanj igen! Yeay! Det var länge sedan sist, så nu blev jag riktigt glad att jag kom med.

Den här gången blev det en kampanj för munsköljprodukter från Fludent fresh. Det ska vara för både barn och vuxna, så då får vi tillfälle att testa, hela familjen. :-)


Idag kom avin på posten, så jag får se om jag hinner hämta ut paketet i morgon. I så fall får det bli på dagen, för Viktor fyller år i morgon och då har jag inte tid att gå in någonstans efter jobbet eftersom jag måste skynda mig hem för att laga födelsedagsmiddag. 

Vill du också bli en Buzzador? Gå då in på den här sidan och registrera dig!
 
 
Som Buzzador, så får man kostnadsfritt prova olika produkter och berätta för vänner och bekanta om dessa. Man får meddelande om aktuella kampanjer och så får man anmäla sitt intresse till de kampanjer som verkar passande. Det kostar ingenting för dig ... inget annat än lite av din egen tid.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar