torsdag 3 maj 2012

Let's dance och Zumba

Jag glömde helt bort att det var Let's dance idag. Det brukar ju annars gå på fredagar, men blev flyttat nu eftersom Ishockey-VM börjar i morgon. Så ... det är ju en himla tur att vi har Re-TV, för nu kan vi se det i morgon istället. :-) Eller i helgen? Får väl se när det passar bäst.

Idag körde jag förresten Zumba på WII igen ... trots att jag egentligen inte alls kände mig särskilt bra. Mitt vänsterben kändes riktigt tungt och orkade nog egentligen inte röra sig särskilt mycket alls. Men jag genomförde ändå passet ... efter min dåvarande förmåga. Konditionsmässigt så klarade jag nog av det bra, men däremot var det den där fysiken ... mitt kassa vänsterben som inte alls ville hänga med. Fast jag försökte att strunta i hur det kändes. Jag kämpade på så gått det jag kunde, för nu SKA jag gå ner i vikt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar