måndag 10 september 2012

Jag lever ... ;-)

Det här blir ett jätte tråkigt inlägg, men jag tänkte bara meddela att jag lever. ;-) Det har ju blivit lite dåligt med uppdateringar den senaste tiden.
I helgen var vi i Helsingfors. Vi for redan i fredags eftermiddag och kom inte hem förrän tidigt i morse. Hade väckningen satt till klockan 4 eftersom båten anlände 4.25 till Mariehamn. Huga! Jag försökte sen få lite mer sömn efter att vi kommit hem, men det lyckades inget vidare. Jag låg bara och vred och vände mig i sängen och lyckades tyvärr inte somna om. Så den här dagen har känts något seg, måste jag säga.
Barnen lyckades i alla fall somna om, så de fick ju lite mer sömn åtminstone ... fast Viktor var ändå nästintill omöjlig att få upp till skolan vid 7-tiden. Han var TRÖTT! Amanda fick ju sova en timme till, hon.

Nå ... nu blir det väl lugnt ikväll, för jag är helt slut nu och orkar knappt ens tänka. Får se om det blir nåt lite bättre inlägg här så småningom ...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar