torsdag 31 januari 2013

Ska prova kex!

Härom dagen fick jag ett väldigt roligt mail! Det var från Buzzador och de gratulerade mig till att ha kommit med i kampanjen för Belvita frukostkex. :-) Det var ett tag sedan jag kom med i någon buzznings-kampanj, så nu blev jag ju riktigt glad!
Dessutom kändes det lite extra roligt att det var för en så här pass kul produkt. Jag menar ... det är ju ändå något ätbart ... och ätbara saker är väl alltid roligt att få? Eller? Nå ... kanske inte ALLT ätbart, i och för sig ... men DETTA verkade kul. Kanske lite roligare än städprodukter i alla fall. ;-)


Som jag förstod det, skulle jag få hem tre olika sorters kex som jag sen ska prova. Ser mycket  fram emot att få dem. Om du vill veta mer om Belvita, så kan man läsa om dem HÄR (sidan är dock finsk, så om du inte kan finska, så fattar du antagligen inte mycket ;-)).

Om DU också vill bli en Buzzador, så söker de just nu fler Buzzare som bloggar. Som Buzzador får man prova på alla möjliga olika produkter ... helt utan att behöva betala någonting själv. Det enda man gör är att ägna en liten del av sin tid åt att testa, dela med sig till vänner/bekanta och berätta om produkten i sin blogg, på Facebook eller i andra sammanhang.



Om detta verkar intressant, så GÅ DÅ IN PÅ DEN HÄR SIDAN OCH REGISTRERA DIG!

Hur enkelt ... och roligt ... som helst!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar