tisdag 29 januari 2013

Sååå trött ...

Idag har jag väl känt mig på något bättre humör. Dock har jag haft kvar en del biverkningar även idag, men det beror antagligen på sömnbristen jag fick inatt. Hade verkligen otroligt svårt att somna igår kväll. Jag VAR jätte trött, men kunde på något sätt inte riktigt koppla bort tankarna. Låg och funderade på lite allt möjligt. Sen låg jag och vred och vände mig och det var verkligen helt omöjligt att slumra in.
Vid 2 kollade jag på klockan senast, så någon gång efter det somnade jag väl. Kanske att det blev typ 5 timmars sömn under natten, vilket är klart mycket mindre än vad jag behöver. Egentligen har jag behov av 9 timmars sömn, så detta var ju klart mycket mindre än det. Eftersom jag fick för lite sömn även natten före, så har jag ju därför känt mig supertrött idag. Trött, seg och ont i huvudet. Fast ändå inte lika dålig som igår. Idag har det mest varit "vanlig" trötthet. Hoppas VERKLIGEN att jag kan somna fort ikväll, för jag behöver verkligen sova, känner jag.
Ska bara kolla på House först. Sen ska jag nog lägga mig omedelbart efter det.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar