torsdag 1 december 2016

Hinner inte med

Som vanligt, så har jag varit väldigt inaktiv här i bloggen. Är supersvårt att hinna med allt man skulle vilja. Vill ju hinna träna, baka, promenera, sjunga, kolla på TV, laga mat, spela Pokémon Go 😜, skriva plus en massa annat. Dessutom måste man hinna jobba. Så det är verkligen jättesvårt att hinna med allt och då är det ju något som får stryka på foten.

Men nu är det ju december och nedräkningen fram till jul har börjat, så då kanske man kan ha någon slags kalender? Tror det är enklare då att få in ett inlägg om dagen.
Så därför kom jag på att jag kanske kunde lägga in en Youtubevideo om dagen som detta års kalender. Får se om jag klarar av det. 😉
Ikväll tänkte jag i alla fall lägga upp den första luckan ...

-Åsa

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar