lördag 22 februari 2014

Ny mobil och nya byxor

Jag testar att blogga med min nya mobil. :-) Fick ju en IPhone 5 i födelsedagspresent. Sååå himla glad. Så nu har jag en egen iphone som jag faktiskt kan använda (och inte  bara jobbmobilen). Jippi! Jippi! Jippi!

Nå ... till nåt helt annat, så köpte jag ett par nya jeans i veckan. Har inte köpt nya jeans på flera år, så nu passade jag på när det var rea och när jag hade fått lite födelsedagspengar.
Dessa byxor blev det:


I dessa byxor kommer jag bli lite tvingad att hålla den här vikten eftersom byxorna är väldigt små och tighta, så jag har inte mycket extrautrymme att spela på. :p
För ett år sedan så hade jag nog inte ens fått upp dem till knäna ens, så visst har det hänt en del med min kropp det senaste året.
          
                                                     -Åsa

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar