söndag 12 maj 2013

Morsdag

Idag är det Morsdag i Finland, och eftersom vi ju bor på Åland så firar vi därmed idag.

Jag "visste" ju att Amanda skulle ge mig något. Hon är väldigt omtänksam och älskar att ge presenter. Däremot trodde jag inte att jag skulle få något av maken, så tala om att jag blev förvånad när jag fick ett paket av honom imorse ... ett paket, som innehöll en superfin väska!
Då hade han och Viktor köpt den igår när de var på klassresa med Viktors klass.
Det var en otroligt stor överraskning!


Blev verkligen jätte glad!

Av Amanda fick jag ett läppbalsam, i en burk som såg ut som en macrone.
Jag fick också ett jättefint, egentillverkat kort av henne, där hon bland annat lovad att diska i en vecka. Min gulletjej!



Det har annars varit en rätt stillsam Morsdag. Åt lunch på stan, handlade lite och så har vi kollat på film. 
Är helt klart nöjd med denna dag.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar