torsdag 11 september 2014

Handikappad

Jag vet att det blivit extremt dåligt med bloggande den senaste tiden och tyvärr kommer det inte kunna bli någon stor förbättring den närmaste tiden.
Jag har nämligen drabbats av musarm och klarar inte av att skriva så mycket för tillfället.
Förra veckan var jag sjukskriven och var förbjuden att använda högerarmen, men i måndags köpte jag ett epikondylitförband  som jag trycker till armen med.


Med denna på, så kan jag i att fall använda armen lite och jag kan koncentrera mig på något annat än den extrema värken jag annars har. Med den här på, så klarar jag av att jobba, vilket är skönt. Det går lite långsammare, dock, men ändå ...
Nästa vecka ska jag till en fysioterapeut, så då kanske jag får någon mer hjälp.
Fast det kan ta tid att läka och just nu funkar det alltså inte så bra att skriva. Tyvärr...

                                                 -Åsa

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar