fredag 26 april 2013

Passande jobb för mig?

Haha! Det var ju lite lustigt, faktiskt! Härom dagen så skrev jag ju här om den där roliga jobbannonsen som Paf har ute nu ... jobbet som siare.
Så fick jag i morse ett mail från LinkedIn, där rubriken löd: Jobb som kanske intresserar dig ... och KAN ni tänka ... det var just det där Paf-jobbet som de tyckte att jag borde söka. :-D
Kanske jag borde kolla igenom min profil på LinkedIn? Stämmer min profil in i arbetsbeskrivningen för en flummig spåtant?
Eller vet de något som inte jag vet? Kanske är jag lite synsk ... utan att veta om det? Jag tror ju att det var första gången de ens föreslog ett jobb för mig, så därför tyckte jag ju att det var lite märkligt att det blev just detta jobb. Jag, som precis skrev om den här tjänsten för någon dag sedan.
Kanske jag BORDE söka? LinkedIn tycker ju att det borde passa mig. Haha! :-D Nja ... jag tror nog att jag avvaktar ett tag till. ;-)

Jonas Wilén hade också en jätte bra bild i dagens tidning om hur denna annons uppkommit ...



Såå himla bra! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar