torsdag 23 juni 2011

Jag VANN!

Jag var ju nyligen med i Buzzadors Nivea-kampanj (som jag skrev om HÄR) och de 80 första som skickat in sin slutrapport skulle få ett paket från Buzzador, innehållande:



  • personligt hygienpaket i en stor presentplåtburk som ser ut som den klassiska blå Niveaburken


  • ansiktsprodukter i presentförpackning samt


  • 2 st mascara (värde totalt ca. 80€).


  •  Det var väl främst för mascaran som jag verkligen ville vinna paketet. Jag brukar allt för sällan köpa sådan, eftersom  jag tycker det är så dyrt ... så istället använder jag min mascara så länge det bara går ... tills det knappt går att få ut någonting alls. Så därför kände jag att det skulle vara riktigt kul att vinna just detta.

    Jag brukar aldrig vinna någonting annars, så jag var väl inte helt inställd på att jag skulle få någonting ... även om jag ju hoppades. Och idag kom ett mail, där det stod så här:


    Hej AasaC76!

    Grattis!
    Du är en av 80 Buzzadorer som får ett produktpaket från Nivea.
    Vi beräknar att paketet är framme under vecka 27.

    Tack för ditt deltagande i vår nya bloggkampanj.
    Kampanjen genererade många Nivea-minnen på Niveas jubileumssida www.nivea.fi/mosaiikki,
    där du kan fortfarande läsa andras minnen. Kanske har du ett nytt minne
    som du vill skriva in i mosaiken?

    Niveas marknadschef Hanna Grandell-Lehtonen tackar också för ditt deltagande!


    Trevlig sommar!

    Hälsningar,
    vi på Buzzador

    Så nu blev jag ju verkligen jätte glad! Grattis till mig ... och tack till Nivea och Buzzador! Får se när paketet dyker upp sen. :-)

    Inga kommentarer :

    Skicka en kommentar