tisdag 17 maj 2011

Nya kampanjer

Kampanjen för Pepsodent White Now är ju snart slut och nu har jag fått erbjudande från
om två nya kampanjer som jag nu måste ta ställning till om jag vill delta i eller inte. Dels är det för en annan tandkrämsmodell ... Pepsodent anti age, tror jag den hette ... och den andra kampanjen är för Dr Oetekers frysta pizzor (Stoneoven Tradizionale, eller nåt sådant). Jag skulle egentligen vilja tacka ja till pizza-kampanjen, men det förutsätter att man har en viss butikskedja där man bor, eftersom man måste köpa pizzorna själv och sen skicka in kvittot efteråt, så får man tillbaka pengarna i form av ett presentkort i dessa butiker. MEN ... nu har vi tyvärr ingen av de affärerna här ... än. Det är dock på gång, så i sommar hade det nog funkat ... men inte nu. Därför måste jag tacka nej till den kampanjen.
Då återstår alltså tandkrämskampanjen, men jag har ju precis varit med i en tandkrämskampanj, så hur kul är det att delta i en ny sådan ... direkt nu efter? Det känns inte riktigt lockande, så därför får jag nog lov att tacka nej även till den kampanjen. :-( Hoppas det snart kommer något nytt erbjudande.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar